Potęga myśli

potega-myśliPotęga myśli jest kluczem do tworzenia twojej rzeczywistości. Wszystko co postrzegasz w świecie fizycznym ma swój początek w niewidzialnym,wewnętrznym świecie twoich myśli i przekonań. Aby zostać panem swoje losu musisz nauczyć się kontrolować naturę swoich dominujących myśli. Czyniąc to będziesz potrafić przyciągnąć do swojego życia cokolwiek zechcesz z dużą dokładnością, gdyż poznałeś Prawdę, że to Twoje Myśli Tworzą Twoją Rzeczywistość.

Każdy zewnętrzny skutek posiada swoją wewnętrzną przyczynę. Każdy efekt, który widzisz na zewnątrz, posiada swój określony powód istniejący w twoim wewnętrznym lub mentalnym świecie. To jest cała istota potęgi myśli. Oznacza to, że okoliczności i warunki twojego życia są rezultatem twoich myśli i przekonań. Warunki i okoliczności w jakich żyjesz nie określają twojego życia lecz ujawniają tylko prawdę o tym jakim jesteś człowiekiem. Każdy aspekt twojego życia od stanu konta po stan zdrowia i związków jest dokładnym odzwierciedleniem twoich myśli i przekonań.

Wewnętrzna praca. Większość ludzi uważa odwrotnie, że myślą i czują w określony sposób z powodu zewnętrznych okoliczności nie wiedząc, że to właśnie moc ich myśli i uczuć tworzy te warunki w jakich się znajdują. Przyswajając i stosując tą Prawdę, że twoje myśli tworzą rzeczywistość udzielasz sobie mocy do stworzenia zmian jakich pragniesz aby zamanifestowały się w twoim życiu. Tworzenie rzeczywistości jest wewnętrzną pracą.

Potęga twoich myśli jest nieograniczona. Istnieje pojedynczy, inteligentny Umysł, który przenika cały Wszechświat-wszechwiedzący, wszechmocny, niczym nieograniczony, obecny wszędzie w tym samym czasie. Twój umysł jest częścią tego Jedynego Uniwersalnego Umysłu, a ponieważ twoje myśli są wytworem twojego umysłu wynika z tego, że moc twoich myśli jest także nieograniczona. Jeśli naprawdę zrozumiesz, że twój umysł jest jednością z Jedynym Źródłem Wszelkiej Mocy i że ta moc jest w tobie, odkryjesz jedyne prawdziwe Źródło nieskończonej mocy dla której wszystko jest możliwe, dla której nie istnieje nic co jest niemożliwe. Dlatego uświadom sobie, że wszelka moc myśli pochodzi z wnętrza.

Twoje myśli są żywe. Najwięksi mistycy i nauczyciele żyjący na naszej planecie twierdzili, że wszystko jest energią. Ta fundamentalna Prawda została niezaprzeczalnie potwierdzona przez współczesną naukę. Twoje myśli są także energią.Twoje myśli żyją. Za każdym razem, gdy zajmujesz się konkretną myślą wysyłasz odpowiadającą tej myśli określoną częstotliwość lub inaczej energię o określonej częstotliwości.

Na jakiej częstotliwości jesteś Ty? Podstawowym założeniem Prawa Przyciągania jest, że podobna energia przyciąga do siebie podobną. Przyciągasz do siebie rzeczy i okoliczności będące w harmonii z dominującą wibracją, ta natomiast jest zdeterminowana przez dominującą postawę umysłu, twoje najczęstsze myśli i głębokie przekonania. Mike Dooley, jeden z mówców występujących w filmie The Secretsugeruje, że jeśli chcesz wiedzieć jak wyglądają myśli po prostu rozejrzyj się wokół i pamiętaj te trzy słowa „myśli stają się rzeczami”.

Literatura: „Seria książek o potędze podświadomości Josepha Murphy”

Dalsza część w artykule Jak wykorzystać siłę własnych myśli?”

29 comments on “Potęga myśli

  1. Witam!Pare miesięcy temu przeczytałam sekret i zachwyciłam się nim.To on nakłonił mnie do przeczytania kolejnej książki o prawie przyciągania ”tajemnica huny”.Zawiera ona bardziej konkretne informacje niż sekret,choć muszę przyznać,że jest nieco trudniejsza w przyswojeniu.
    Od kiedy przeczytałam te książki zaczęłam stawiać sobie pytanie: jeśli za pomocą myśli można zmienić wszystko łącznie z uzdrowieniem ciała,to czy możliwa jest zmiana kształtu nosa lub innych części ciała?dla wielu ludzi może wydać sie to absurdem,ale ja naprawde poważnie sie nad tym zastanawiam.Przytoczę teraz słowa z filmu Sekret:
    ”to ważne aby zrozumieć,że Wasze ciało jest naprawde tworzone przez Wasze myśli.Natura myśli i emocji wpływa na fizyczną substancję,strukturę i funkcjonowanie Waszego ciała”.I co Wy na to?Myślicie,że gdyby bardzo mocno się wierzyło,systematycznie afirmowało i wizualizowało to można by czegoś takiego dokonać?skoro myśli mają nieograniczoną moc nic nie jest dla nich niemożliwe…

    • TAK! MOZNA! Jkaiś czas temu myślałam pozytywnie na temat swojej częsci ciała, która mi nie odpowiadała zupełnie, myślałam o tym jak wyglądałabym zmieniona, jak staje się coraz bardziej doskonalsza, a w tym wszystkim widziałam siebie coraz bardziej szczęśliwą. I stało się coś co samą mnie zaskoczyło. Otóż to, że nie wiedzieć skąd zebrałam sie na odwagę zmiany tej części ciała chirurgicznie, gdzie wcześniej były to dla mnie tak odległe myśli, wręcz nieosiągalne. Nagle znalazł sie sposób na zdobycie pieniędzy na ten cel, oraz silna motywacja do zrealizowania tego! Dziś już jestem dawno po realizacji tych myśli własnie. I wiem, że podświadomość działa naprawdę cuda. Niestety ostatnio jestem w dołku i mimo że afirmuję swoje szczęscie i dostatek, działa to na mnie odwrotnie. Podczas wcześniejszego celu miałam czysty umysł, moze dlatego cel się ziścił. Teraz nie mogę sobie poradzić, żeby podświadomość zaczęła mnie słuchć:( POMOCY

  2. Witam.Ja takze szukam odpowiedzi na pytanie czy mozna zmienic ksztalt nosa lub innej czesci ciala np jesli ktos ma garbaty nos i zacznie w myslach wyobrazac sobie ze ma wyprostowany i uwierzy w to i zakoduje sobie to w srodku to czy faktycznie jego nos sie wyprostuje??? jakim cudem przeciez to jest kosc cos twardego i jak mozna myslami ta kosc zmienic.Nie miesci mi sie to jakos w glowie.Wiem ze to glupie ale co tam.chce wiedziec czy faktycznie nasz za pomoca sily umyslu mozna cos takiego dokonac. to by bylo dopiero interesujace

    • Można, zdecydowanie tak, na pewno tak ! 🙂 poczytaj o hunie i kahunach, którzy leczyli złamane właśnie kości. Rzecz nie w tym co widzisz oczami fizycznymi, lecz tymi niefizycznymi, na planie duchowym (trzecie oko, wyobraźnia, emocje). Wszystko jest zbudowane z tej samej energii, postrzeganej jako materia o różnym zagęszczeniu, wibracji.Myśl jest tą samą energią co twoja kość.Świat jest taki, jaki myślisz, że jest, a zatem wszystko jest możliwe, chyba że … temu zaprzeczysz … ( wówczas zaprzeczenie czegokolwiek też będzie prawdą, ALE -> tylko Twoją prawdą.
      Polecam film Gregga Bradena

    • to nie jest tak,ze zmienisz kość myślą lecz działa to tak, że poprzez Twoje myśli staną sie takie rzeczy które to zmienią np złamiesz nos a po zabiegu bedzie on inny,

    • Moim zdaniem nie można,ale za to można za pomocą myśli zaakceptować swój nos i inne niedoskonałości i postrzegać siebie jako atrakcyjnego.Znam ludzi ,którzy wyglądaja jakby im słoń na twarzy usiadł a są panami swego losu i im się powodzi w życiu także w zwiazkach.Więc po co szukać magicznych operacji plastycznych lepiej po prostu być KIMŚ.

    • bioenergoterapeuci lecza np raka, stwardnienie rozsiane itd. Gregg Braden pokazywał film w którym bezoperacyjnie wyleczono nowotwór pęcherza, dokonało tego chyba trzech lekarzy samą siłą woli/wiary w jakby tworzenie nowego „stanu obecnego”, nie wiem jak to inaczej wytlumaczyć. Wierzę, że ta medycyna jest przyszloscia ludzkosci.

  3. Kształt nosa można zmienić. Tylko w moim pojmowaniu siła umysłu polega na jego mocy inspirowania zdarzeń .Pomyśl w ten sposób: moja
    podświadomość kierowana odpowiednio wpłynie na rzeczywistość tak by znależli się ludzie, którzy pomogą tobie w zrealizowaniu np.operacji plastycznej po której twój nos będzie Ok.To zasada domina. Potrącenie jednej kostki spowoduje upadek naj bardziej skomplikowanej konstrukcji.

  4. Bardzo bogaty blog. Gratuluję. Moge zaoferowac jeszcze więcej z mojej strony. W tym eBooki wynikajace z moich osobistych doświadczeń a dotyczące naszego jestestwa, organizowania się i rozwoju osobistego.

    Pozdrawiam,

    Wojtek

  5. bardzo kiedyś pragnąłem bym dostał kobiętę DOBRA ,,,upłynęło parę lat i różnych kalejdoskopów ,,ale moje pragniemie było tak silne że płakałem po nocach,, iiii,,,, po różnych perypetiach niespodziewanie ,,,nie urodna nie garbata ,,,ale daaardzo dobra …wracając do głownego tematu ,,istneje potęga myśli ,,i to bardzo duża z mojej historii wyszła by książka i na pewno znałazło by się tam miejsce na PRAWO PRZYCIĄGANIA,,,POTĘGA MYŚLI,,, i TWÓRCZĄ WIUALIZACJĘ sełniły sie me pragnienia choć niggy nie czytałem na tan temat.. potwierdzam to jest prawda

  6. Witam!!!
    Bardzo madry blog.Bardzo sie ciesze,ze w ogole ktos interesuje sie swiatem duchowym w naszych materialnych czasach.Mnie interesuje rozwoj duchowy.Na moje 29lat zycia juz wiele sie nauczylem,ale to wciaz malo i malo.
    A wiec ja rozumiem to tak.Nasza podswiadomosc,to nic innego jak nasza dusza,czastka Boga.Do naszej duszy,Boga,mozna dotrzec tylko i wylacznie jedna droga,czyli,mysl,uczucia,odczucia i slowa.Trzeba tez odroznic mysl swiadoma od podswiadomej.Nasza swiadomosc to nic innego jak wzrok,sluch,wech,dotyk itd.
    Jak juz wspominalem do naszej duszy mozna dotrzec poprzez mysl.Nasza mysl jest zapamietywana w naszej duszy(podswiadomosci) i jak ziarnko zasadzone w niej wydaje pozniejszy plon,a czy dobry czy zly to jest nasza decyzja(czyt.WOLNA WOLA).Dzieki naszym myslom,slowom,uczuciom powstaja w podswiasomosci wytarte drogi(Czyt.NASZE PRZEKONANIA,CHARAKTER),w ktore wierzymy,a czy sa dobre,czy zle,to nasza decyzja.I to tak w skrocie i jeszcze chcialem dodac,ze to jest nasza wiara.Jesli ktos chcialby ze mna porozmawiac,poszerzyc wiedze,zapraszam to jest moje gg1477892.Sebastian.

  7. no cóż świat psychologii od dawna wskazuje, iż myśli i przekonania człowieka w znacznym stopniu wpływają na jego zachowanie, wywołują określone sytuacje. Fajny blog 🙂

  8. Ja mam na koncie prawie 200000 zl tyle ze w obcej walucie 🙂 Pozdrawiam tych co nie wiedza ze pieniadze nie zaczynaja sie w naszych rekach ale w glowie, w naszych myslach.

  9. Pingback: wszechświat sprzyja marzycielom » Archiwum bloga

  10. Pingback: Raymond Rife | Ja Doktor

Dodaj komentarz